Happy <3 Torsdag 4 Dagar kvar!

Jaa idag är jag glaaad :D
fast dagen började inte bra..
var i skolan usch å på brandstationen guud är så himlans barnsliga vissa är..
vissa har bestämt sig för att hata mig OMG
guud dom känner mejj inte ens men aja deras liv
fast jovisst trist att folk har förut fattade meningar om en..

Aja hade kul efter skolan ialfl :)
var med syster i valbo :D



Jah ser man på idag äre första gången jag köpt en mössa haha^^
79.90 HM



Ja detta var då det enda jag egentligen skulle handla idag :P
sjukt söt å BILLIG klänning från GinaTricot
149.50



Skor från wendins 299



Bidrog till Bröstcancerfonden :D 20 kr Lindex
Faan de borde alla göra 20 kr om året liksom ingen förmögenhet direkt..
Åh föresten tkr jag bandet är fiint :)



Jaah detta föreställer leggings haha
Köpte 2 par på HM för 79.90



Örhängen Glitter 79.90
Stora horspännen Glitter 21.90



Smink Lindex fonduation 110 kr
läppstift 115 kr

Jaah å så har man ätit mc donalds så nu är jaa nööjd haha :D

Hjälpt syster med läxan ^^
SÅ STOLT hon tyckte det var kul när jag förhörde henne :)
paaaff ja blev när andra förhör henne brukar hon inte engagera sig i huvudtaget
men jag har mina trix ;)

Åh sen har vi gjort rent åt Nisse (hennes hamster)
nu är alla nöjda å glada :)

M en av mina lärarae hon berättade att vi alla har 6 personer emellan alla skulle vi lära känna dessa 6 personer så känner vi alla :)

värt att tänka på kanske??

Nu ska jag ha min dagliga svara på allas frågor grejj :)
Sen ska ja sova åh förhoppningsvis har jag sovmorgon imån beroende på min skjuts

aja sov sött alla :)

pussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0