Fredag 9 Dagar kvar..

Röda ögon hade jag även denna dag.. hmm vad gjorde jag igår..
jo jag var i skolan å skrämde små barn haha nej men nästan usch mina problem ögon allltså..
Johan väntade 2 timmar på att åka me samma buss som mejj haha ;)
han satt långt bak åh bara för att retas satte ja mejj långt fram haha ;)

aja sen var jag i skolan hela dan började med tråkig matte uuusch å fyfan..
det sööög..

Hade sedan texitl snart är ja klar med shortsen pedantnathalie som jag är så lär ja bara fixa å sy om små detaljer..
å såsy på alla förjävliga knappar för hand shiit det tar hundra år känns det fan som ska sy dit 18 knappar för hand..
aaah ni kmr fatta sen varför..

sen åkte ja hem såg nån film å tog de allmänt lungt..

åkte till D å ja kvällen slutade inte som förväntat..
tyvärr..
Tkr om dig ialfl!!

Gick hem den lägsta vägen man kan gå gick å sparkade på alla jäkla löv å sånna dära barr som låg döda på backen..
ensamt vare..
även fast att min mobil ringde varm..

När jag kom hem plinga ja på såg H som låg på soffan å sov
han vaknade inte :O:S
gu va rädd ja blev när ja krånglade upp nycklarna å låste upp han vakna juh inte..
men tillslut gjorde han de
aah vissa sover fan djupt alltså..

läste tidningen typ expressen eller aftonbladet minns ejj
de stod att Looloo från idol är mobbad för sin vikt :O
varför ?
hon är min idol av de andra idolerna för mig är hon redan en stjärna!

sedan läste jag om en mamma som lever med cancer i mage hon har en blogg btw..
vimmelmamman.blogg.se
heter hon!
Så här såg mina ögon ut igår!



Kommentarer
Postat av: Johaan

Stackars =(

2008-10-11 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0