Framme i Sthlm :)

Ja då är det Måndag å man på blidö..
Dagen började med att jag vaknade 08:00 (min syster å hennes kompis hade tven på högsta volymen :O)duschade krånglade en massa med hårförlägningarna
sminkade mig å panik packade ( hade inte packat ett skit)..

Tåget gick 13:06..
Jag å mina syskon hamnade i 2 olika vagnar dom i nr 1 å ja i nummer 3..
en pytte liten salong med 5 platser.. de va redan 2 killar där så kom ja å störde haha..

Sen åkte vi å kom till sthlm 14:35 whoho...
åkte till nånstans haha å åt :)
ÅÅÅH världens sötaste kille var där å vi fick värsta ögonkontakten tuusen gånger åh vad fin han va...
aja haha finns många fina människor här i världen..

Sen åkte vil till elgiganten/pc city för att köpa Wiee..
Impulsköp som vanligt haha men vi lära juh ha nå att göra..

sen blev de coop köpte 4a filmer som ja å Patrik ska kolla på har ja bestämt ;)..

ja sen då..

Jo vi åkte hela långa vägen till Blidö..
lallla...
mamma sa att han skulle ta de lungt för de va 30 min tills färjan skulle gå men när de va 2 min kvar så vare fortfarande en bit kvar..
körde som galningar åh lyckades komma med i sista sekunden dom väntade på oss hihi..

sen spelade vi wiee jag har sträckt armen å tummen ur led hahaha..
gammla jag fan 19 år usch åh fy..

åt super god mat..

Åh vad var detta?
Jo ett totalt ointressangt inlägg med massa stavfel som vanligt..
Men det är inte ja som tvingat er att läsa ;)

PussPuss
Hoppas alla får en mig kväll för det ska ialfl ja ha :)

Kommentarer
Postat av: KeFor

stavfel eller inte, är alltid intressant att läsa, så nej, det är inte ointressant ^^

2008-10-28 @ 10:24:48
URL: http://kefor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0