David...

Ja ännu en gång
våra händer separerar
Men mitt hjärta slår
En sak vi båda nu förstår
Vi går åt varsitt håll återigen
som vanligt
Varför?
Jo för våra hjärtan slår olika
Vi är menade för andra
Vi kommer aldrig att ha varandra
Hur mycket någon än kan gråta
Finns det saker som ej går att förlåta
Det går inte att bara vara
När den andra personen vägrar svara
Kärleken har en vacker röst
Men det är i mitt hjärta jag finner tröst
Utan kärlek finns det inget hopp
Men utan kännslor sätter allt stopp



Kärlek?
- Vad är det egenteligen?

Kommentarer
Postat av: sandra

det undrar jag ta mig fan också ibland. svårt att veta vafan de är.

2008-10-23 @ 12:43:43
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0