A new day Onsdag - 5 Dagar kvar!

Ja idag var jag minsann i skolan :D
Duktigt Nathalie ;)
Detta hann jag på textilen :D


KLAR med mina SHORTS
Färdig sydda nästan ialfl!



Jag har sytt 18 jävla knappar idag :O
har nämligen tryck knappar som knäppning!!

Jaah Åh igår var jag å myste Med David :) vi kikade på Arn Tempelriddaren
SJUKT bra film :)

Idag vette fan vad som händer :P
ska nog vara duktig å skriva klar Arbetsmiljöanalysen så ja kan lämna in den imån även fast
att det är typ en månad kvar innan den absolut måste va inne hehe :P

Om typ 1 vecka äre höst lov :D

Vet fan inte varför men jag känner mig sjukt peppad att fixa skolan nu..

Bara det att jag ligger så hemskt mkt efter fast aaa det finns vissa
som ligger ännu mera efter..

Haha tänkte på en grejj ja kan liksom fan heller gå om ännu ett å då tar min lillebror studenten före mejj haha..
Om jag fixar detta nu så tar vi studenten samtidigt haha känns lite mysko men vafan..

Lalalala jaa vad ska man skriva?

Imån ska jag in till Valbo med lillasyster å handla kläder KulKul..

Annars då?
Jo löven är värsta fina
har märkt att vägen utanför mig ser ut som en saga så jäävla FINT!
Gult träd/grönt träd osv..

ÅÅÅH vill fota!!

På Lördag ska jag till min pappa å bli firad :D
Å sista helgen på höstlove blir det Halloweenfest hos en klasskompis
alla ska vara utklädda ska fan bli kul å se vad alla är för nått :D
hihi

OOh nu är trafikupplysningen utanför å förhoppningsvis sätter upp en tidtabell :D

PössPöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0