Sista blogginlägget innan jag åker..

Ja detta får banne mejj bli det sista inlägget xD..

nyss pratat lite med mamma xD
missar juh henne imån =/
men kanske hinner träffa henne nån dag innan dem åker..
jag tror inte dem kommer stanna kvar i sverige länge till..
anntar att detta är deras sista visit i sandviken/storvik..
men de får vi la se..
beror väll lite på hur det går med tommys ben..

aja annars blir det sportlovet hemma hos dem på kanarieöarna.
så ska det tydligen vara varmare än vad det var när vi var där över jul/nyår :P.

PussPuss
nu ska jag packa osv :)

Kanarieöarna 07-08

Utsikt från köpcentret denna bild knäppte mikael.

Dessa bilder nedanför knäppte jag..
Utsikt från köpcentret


På någon väg efter en shooppingtur :)



En mörk väg ner till stranden :)
denna knäppte ja på nyårsafton när jag å mikael skulle ner till stranden.



En bild uppirån bergen när vi var där å fikade :)



Dom gjorde ont att gå i haha..



Älsklingsflis på språång i mammas/tommys säng ^^



Julafton eller nyårsafton hehe tror de va jul på dessa bilder nedanför..
köket hos mamma å tommy..



julafton - presenter å godis å vin haha..



Bror julafton hemma hos mamma/kanarieöarna



orkar ej lägga upp fler för tillfället haha aja PUSS

Mattias xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0