Poorn ;) 4 Dagar kvar..



Haha håret står åt alla håll å jag hade blåa naglar <3
Tänk om ja ändå kunde måla mina ögonbryn igen :P..
Det är banne mig sjukt jävla svårt att göra det nu alltså..
hehe kanske fur att jag slutat med det helt.

Btw känns lite som min blogg har blivit min nya bilddagbok haha.
Men det är skit samma och stör du dig på vad jag lägger ut här eller skriver.
Ja du vet du behöver då inte läsa i sånne fall eftersom de inte är nå tvång ;).

Idag ska jag plugga en massa men som vanligt är jag alldeles för laat för att börja haha;).
Jag och skolan  går sådär inte hel å riktigt ihop.
Haha men de vet väll de flesta som känner mig eller de som följt min blogg och fått en inblick i mitt liv.

Det är som så att när jag skulle söka till gymnasie så hade jag så himlans dåliga betyg ifrån 9:an.
Tror jag hade 60 poäng eller nått så det enda jag kom in på var skeppsakademin.
Hahaha kan ni se mig snickra båtar? ;)
Det gick faktiskt väldigt bra och jag trivdes bland alla killar haha ;).
Men skolan gick hela tiden ut med att den skulle läggas ner här i Gävle..
Sen kom dom på att flytta den till Oxlösund.
Jag orkade inte med allt skit hela tin för man blir faktiskt rätt stressad när dom tjatar
om att skolan ska läggas ner osv.
Det gick faktiskt så långt att dom slutade skicka in mat till skolan fast då fick vi från nå annat ställe :)
men ändå liksom.
Älskade lärarna som jobbade där speciellt en hon som jobbade i matan :)..
Vi fick vara hos henne å hjälpa henne ibland och följa med när hon handlade in fika osv..
önskar att fler lärare var som hon..

Aja jag slutade ialfl skolan och försökte komma in på nån annan linje jag hade ingen lust att gå ett år efter
alla andra men eftersom det hade gått så pass lång tid fanns det ingen chans i världen att de skulle gå.
Jag gick hemma nån månad gud de var de segaste månaderna i hela mitt liv.
Fanns inget att göra plus att alla mina vänner gick i skolan.
Eftersom jag hade Godkänt i svenska matte och engelska så fick jag inte gå på iv..
men jag fick läsa matte A.
Ja då hade ja nått att göra nån dag i veckan ialfl..
Men jag var fortfarande frustrerad..
Det slutade med att jag fick låångpraktik på Lasses Konditori restrerande året.
Det var en kul erfarenhet i mitt liv :).
göra sallader äta kakor haha xD..

När jag gick på iv fick jag 10 extra poäng :)
Då kom jag äntligen in på min dröm linje (fast jag sökte den i andra hand av nån annledning :O)
Textil/design..
Jag gick 1an å halva 2..
Var hemma i 2 månader tänkte hoppa av men nej ja fortsatte..
men ja hade missat mkt å hade ig i svenska A så jag gick frivilligt om..
Vilket jag ångrar just nu :( saknar min klass =/..

Har tänkt hoppat av..
Men Mattias har fått mig på andra tankar ^^,..
Så nu ska jag klara 1½ år som är kvar :D..
Det bästa som finns just nu är att få alla de söta sms ja får av honom ibland när jag vaknat xD
Min charmponke <3



Snart ska jag äta gröööt :D.
Blev så sugen när jag kände lukten av kanel min bror äter de.
Mannagryn<3
Sen ska jag faktiskt plugga en hel del haha fast jag vill äta frulle först xD..
Men just nu är jag inge hungrig alls faktiskt :P



PussPuss
skriver kanske igen senare ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0