My Secret Love vårt datum *22 Mars 2008* bara vårt..

22/03-08 <3
Vårat Datum Föralltid <3



Du är min Prinsessa och jag tycker om dig mest i hela vida världen.¨
Aldrig har jag kännt så här för någon tidigare.
Du äger mitt hjärta Älskling.
Och Du kommer aldrig bli av med mig NÅGONSIN.

Jag har föresten bestämt mig jag hoppar skolan..
Hoppas på det bästa..
ska speaka med mamma ikväll å skolan imån..
tror det är pappa som kommer reagera mest..
fast aaa vem skulle inte göra det om ens dotter väljer att hoppa av sin egen framtid?
Sånt är livet..

MATTIAS är den enda ljuspunkten i mitt liv förlorar jag honom förlorar jag allt!

Han gillar inte heller att att ja ska hoppa skolan men han lyssnar ialfl på mig
Tack för det min ängel <3

PössPöss

//Den Blonda Versionen av Nathalie

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0