My dreem it´s your day!

Nu är jag hemma ÄNTLIGEN..
Fy fan vad kallt det har blivit ute man fryser juh ihjäl på engång haha..
Klarade av skolan ;)..
Å så har jag varit å köpt hårblekningsmedel så jag kan fräta bort min ömmande hårbottnen ;)..
Idag ska jag börja tvätta en massa så jag har nått att ha på mig när jag ska till Mattias..

Jag önskar att alla lärare vore som vissa av mina :D
Min mentor är en superbra lärare å jätte snäll, min ellärare är jätte rolig å snäll han har en sån där röst man orkar lyssna på utan att det blir jobbigt.. Min svenska lärare är super snäll å jätte rolig hon med..
å förra året hade vi drama å då hade vi en fantastisk lärare han verkligen förstod en.. en kombinikation av dessa människor och det skulle bara finnas bra lärare här i världen :).

Syste ser på maddicken å jag sitter här å skriver onödiga saker..
ashungrig :O inte ätit nån mat i skolan juh :(
fast jag åt ialfl frulle så mat behövs juh inte då i o för sig..
Nej nu ska ja sluta klaga..
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0