Mitt hjärta är splittrat i tusen delar.

den ena biten vill dit den andra dit å den tredje hit :O..

Idag var vi på bio pappa jag anna å marcus å felix  ja vi blev introducerade till hans tjejkompis paula fast ja tror de gillar varandra mer :)
ja är ialfl gla för hans skull för hon var verkligen jätte trevlig.

anna pappa jag å paula såg mamma mia fan va bra den var alltså :)
så kul ja skratta fan hela tin klockren film XD

Marcus å felix såg nya bond filmen (ja tror den sög) haha ;)

efter filmen åkte vi hem te pappa å åt god mat å fick kladdkaka som paula bakat :)
vi hade jätte trevligt ^^,

kom hem vid 11 tiden å har snackat en massa med L
ja vi har alltid lika mkt att säga haha ;)
nu sover han (;

MATTIAS SAKNAR DIG sötnos du får mig att må bra ^^
sluta spela å va social :D

sköön låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0