Måndag!

Ja idag är det måndag shit skola =/
åt varken frukost eller lunch så mådde himlans dåligt ='(
sen fick ja en varning för min frånvaro är i högsta laget.
jag fick ingen skäll för hon vet att jag mår dåligt tydligen :S
fast ja har inte sagt det till henne..
hon föreslog att ja skulle tala med en kurator eller kanske henne
omtänksamt tycker jag =)..
Men ja har så svårt att tala med vuxna om mina problem eller hur ja mår..
för jag vet inte hur jag mår :S..
det går verkligen upp å ner jag önskar jag vore osynlig eller hos mattias <3
men men..
jaja åkte med johan hem hihi min dryga stalker <3
å sen träffa ja söta jimmy på reseentrum så vi fick lite sagt ^^,
saknar honom så mkt!!
hoppas vi får bättre kontakt igen för Jimmy är en av de personer
som verkligen ställt upp för mig!!
Å jag älskar honom för det =)
nu sitter ja här med min cola å ska se andra avenyn å hoppas Mattias kommer in
på msn eller nå sånt <3

Mattias jag saknar dig bara så du vet!!
fast det gör jag varenda dag ^^,

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0