Måndag 3 ½ days left :O

Ja gud känner stressen rinner över mig..
3 dagar å sen kan jag kasta mig i dina armar och bara låta dig hålla om mig <3..
Ska bli så himla underbart.

Knappt sovit något i natt..
Och just nu sitter ja i skolan å råkar glömma att ja har matte lektion (A)..
men liksom piinsamt att springa in där för sent som vanligt.
han skriver ialfl aldrig in någon närvaro på mig :O..

Mamma kommer hem på Torsdag btw..
missar henne precis SÅKLART..
äsch kommer fler gånger..
I hoooooooooooope.

Känner mig naken utan mitt långa hår oO
å det gör sjukt ont i hårbottnen.
undrar hur det kommer gå att bleka skiten idag alltså.
kommer bränna upp hela skallen ungefär haha ;)..

Idag har vi ingen idrott och det känns fruktansvärt underbart ska ni veta xD
så idag slutar man 13:35 :D..

Mitt shema idag ser ut så häär :P:

Matte 08:30 - 09:40 (Fast som sagt den är ja inte på)
Svenska 09:45 - 10:40
Elsäkerhet 10:45 -11:55 (egentligen fattar jag inte varför vi har det för tydligen får vi inge betyg i det någonsin oO.. åh ser ni tiden 5 min på oss att rusa rakt över hela skolan till den byggnaden.. så himlans dålig planering alltså).
11:55 - 12:35 Lunch (hur fan ska man hinna äta? när man får stå å köa hur länge som helst både in å ut ur matan.)
Samhälle 12:35-13:35
Idrott 13:50 - 15:00 (men det har vi ingen idag bara för att vi dansade i onsdags 19 - 21).

Idag känner jag mig YR..
=( hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu då..
Vågar inte beställa biljetter fören imån eller över morgon utifall att jag inte kommer kunna åka..

När jag kommer hem ska jag allra först köpa blekmedel sen ska ja hem å bleka håret.
och fixa med trassliga hårförlägningar..
sätta in dem igen med karlssons klister haha

xD

puss nu ska jag kika på fotbojjor haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0