It dosen´t matter because I don´t like it...

Jag har ingen jävla lust att fortsätta skolan..
känner inte för det alls..
haft en underbar helg med Mattias <3.
blev faktiskt 5 dagar istället för 3..
åkte juh hem igår..
bara 1 sms som gjorde mig ledsen å orolig.
men ändå är jag glad att jag fick just det sms:et nu och inte sen liksom Tack..
Åh tack Mattias som är så förstående å tar allt med en nypa salt haha xD
Mitt troll <3..
Nu kommer vi inte ses fören i Januari :O..
fan att det ska vara så himla långt emellan oss =(..

Igår på tåget hem satt det en terrorist(åtminstone inbillade jag mig det) bakom  mig :O..
han betalade inte ens för resan han bara smög på och han som bad om biljetterna märkte inte att de va en ny resande som satt sig bakom mig..
Jag kanske inbillade mig allt för jag var så rädd haha ja va även sjuk så..
men varje gång han vred på en grejj stängdes min mobil av och den hakade upp sig när jag försökte skicka sms..
skit drygt alltså..
fyfan..
men han gick av och inget hände med tåget haha..

Knappt kunnat sova inatt tänkt på mattias hela tin å det har kännts värdelöst ensamt utan honom =(..
vaknat typ tusen gånger å trott att han ska ligga brevid mig..
men nej det var bara fantasin som spökade =(..

just nu väntar jag på alla bilder han skickat till mig i delade mappar..
gud sicken tiid det ska ta då.

tänkte skicka in några bilder å några andra å få ut dem som riktiga bilder å sen scraapa med dem :)..

Jag hatar skolan och skolan hatar mig :O..
nästa vecka är det praktik som gäller..
fuck it jag hatar praktik uscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0