I krig och kärlek är allt tillåtet eller?

Ligger här i min säng och funderar på vad jag ska göra med mitt liv..
Det finns saker som jag absolut inte borde hålla på med men jag gör det ialfl..
sakta förstör jag för mig själv :O..

Drömmde inatt att jag var gravid å fick en massa barn hahhahaa sjuuk drömm..

aja idag har ja gjort alldeles för lite :O
ätit kebab har ja iallafall haha ^^..
mamma hade åkt runt hela sandviken in i varje affär
 men inte fan hade de sushi heller =( ja som va så sugen på RÅ fisk ;)
så gott å innehåller inge fett hihi..

men inte pluggat skrivit en rubrik men inge mer haha..
kommer nog inte göra klart läxan ja känner att ja inte kommer de :O


PUSS


Kommentarer
Postat av: Johan

Typ survivorman ^^

2008-11-02 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0