*Gone*

Ja min hårfärlägning är nu borta :O..
Smart som ja är så tog ja inte bort de igår =/..
Om ja gjort de hade ja kunnat bleka å sätta i skiten idag men NEJ..
man får inte ha nyduschat hår så ja lär bleka å krångla imån iställe..

Åh som vanligt gjorde det asont att dra ut håret tejpen satt som klister haha..
De roliga är att jag använde karlsonss klister när jag klistra på tejp bitarna på siliconremsorna haha..
kommer inte bli kul att försöka använda de där igen..
hehe tyvärr..

Men de allra värsta är juh att håret är så himla jäkla dyrt..
men så äre juh å ja får banne mejj skylla mig själv när ja förstör det haha..
men när ja satte i de skulle ja träffa R å då vela ja inte ha kort hår :P

Mitt ny beställda klister hade torkat :S fatta sån panik ja fick när ja såg de men då fick
han ja bor med pallra sig till affären å köpa just karlsonss klister till mitt hår haha..

Smart lösning för stunden egentligen eftersom det sitter kvar..
å faktiskt är det mkt lättare när man drar ur förlägningarna..

Man köper juh sånt där skit som man tar av håret med..
men det funkar inte det är som silke å bara kladdar å luktar UNDERBART..
men det funkar inte.
Det går liksom tusen miljoner gånger snabbare att slita av håret haha..
Fast ont gör det d..
ja låg under vattnet när ja drog bort dem idag haha..
hörde hur mitt hår gick av å slets med...

Men nu kära ni ska jag se på förortsungar :D
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0