Finner inga ord längre.

Tappar andan faller mot marken.
Långsamt går det men så är det väll med allt?
Alltid ska det gå så himla långsamt.
Och jag är verkligen en osäker person å det har Mattias fått smaka på idag stackarn ;).
Får se hur det blir nu men förhoppningsvis kan jag åka till han på Torsdag.
Ja om allt går som planerat..
Jag hoppas ialfl för jag vill bort härifrån om bara för en liten liten stund.
Blickar som bränner det är de enda blickar man känner.
så trött på allt skitsnack.
Du/ni känner inte mig så fan kniip igen.
Inom mig rasar allt samman för jag tycker så himla synd om allt å alla hela tiden.
medans jag gör det brister allt inom mejj.
Känns som allt är mitt fel och vad jag änn gör så kommer jag såra någon.
Imån blir det en massa jävla plugg å sen måste ja bleka håret å dra ur hårförlägningarna å sedan sätta i dem igen.
FAN att tiden ska gå så jävla fort på helgerna dom bara liksom flyger iväg.
medans jag själv stannar kvar på samma ställe.
Jag får panik.
Jag vill bara ut ur min kropp upptäcka världen flyga med fåglarna.

Ibland undrar jag vad livet har för mening.
Fast egentligen det gör väll alla?
Men vad är kul med att leva?
vi alla väntar på att dö?
Vi vet juh inte när.

Alla säger att man ska leva livet och ha så kul man bara kan.
Men vad är kul då?
Visst vissa saker är roliga för stunden men allt som är kul kostar en massa pengar.
Visst det har nästan aldrig varit ett hinder ialfl inte för mig..
men tänk de andra som inte har råd.
vadå ska de ligga å ruttna bort i ett hörn medans vi har kul?

Jag klarar inte av att se en annan människa ledsen jag klarar inte av att såra en annan
människa utan att må dåligt själv.
Jag klarar inte av att se ett djur avlivas eller lida.
jag klarar inte av att bara veta att ett djur eller en människa snart ska dö.

Så himla kännslig är jag ÖVERKÄNNSLIG.

Å sen är jag så himla feg jag vågar knappt stå för mina egna åsikter.
om någon vill en sak så låssas ja vilja detsamma.
kanske för att slippa hamna i en onödig diskution?
eller för att jag är så himla feg.

Jag försöker men det går inte min mun förblir stängd även om jag vill säga något.
orden vägrar komma fram hur mkt ja än försöker..

På sista tiden har ja fått kännslor av lycka :O
javet inte varför men dem är så himlans underbara.

Men kanske känner mig lycklig i bara någon minut för att i andra bli super irriterad eller deprimerad :O..
Låter som PMS haha fast det är de inte..

True Lies blir det tydligen snart på tv.. ska kika om de är nått att ens försöka se på..

Har ni sett 6 dagar och 7 nätter?
Nej? i så fall borde ni jag älskar den gammla filmen haha..
den gick visst idag på tv men ja missade 1 timme å 20 min av den haha hann bara se slutet men den var lika bra för det ;)

Vad gör alla idag?
jo dem sover haha..

Aja Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0