Bara några minuter.

Ja för bara några minuter sedan slog klockan över tolv och natt blev till en ny dag.
Söndag min hat dag.
Känner mig sjukt stressad av bara tanken på allt ja måste hinna med idag.
Bara för att kunna åka till Mattias.

Tiden går så fort men jag står still mitt liv bara flyter iväg..
Jag är helt förvirrad jag vet inte vad jag vill göra.
Men egentligen måste man veta det?
Är det bara jag som tänker så här eller är det vanligt är det normalt..
Det enda jag önskar nu är en person att älska och att dela min vardag med.
Inga fler korta förhållanden nu vill jag banne mig ha ett långt..
ett sånt där när man kan se den andra personen i ögonen och tänka
den där personen vill jag leva med resten av mitt liv.
eller vakna brevid och tänka den här personen vill jag vakna upp brevid varje dag :D..

För att leva måste man orka man måste kämpa man måste resa sig när man ligger ner.
Man kan inte förlita sig på att någon annan ska stanna upp och ta din hand hjälpa dig genom livet.
Nej man ska vara självständig.
men det är svårt ialfl nu när man är mellan ungdoms och vuxen livet.
Så himla mkt man måste veta.
Att bli vuxen är ett jävligt stort ansvar..
ett ansvar som vi alla kommer att ta om vi klarar oss så långt.

Jag önskar att min katt var en människa :D
haha jag gör verkligen det..
det kommer låta sjukt men jag vill ha en kille som har samma personlighet som min misse.
han är störtskön.
Min Hjalle balle <3<3..
JAG ÄLSKAR DIG..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0