"PANG"

Idag krockade vi med bilen när vi var på väg till bussen.
H tog en omväg för att kunna vända för han åkte förbi där han skulle svänga in med syster.
När han backar böjjer jag mig framåt för att ta nått ur väskan pang så smäller jag i huvudet i grejjen fram på bilen.
Det känndes men jag överlever bara lite huvud värk..
såg egentligen inte hur mkt skada den andra bilen tog hade juh himla bråttom till min buss eftersom ja nu missade 8a bussen tänkte ja ta 08:15 men inte fan kom den bussen eller vi vänta å väntade..
de kom istället två bussar halv 9.

Nu är jag i skolan å har tagigt  rast.
Saknar min älskade ängel mattias.

*Lalla*

Älskar dig Mattias Johansson <3

Nej nu ska ja lata mig lite till ;)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: tiias

Bara så du vet det..utan dig lära jag inte vilja leva mer..du är mitt liv så utan dig har jag inget liv..skulle kunna dö/döda för dig! låter kanske sjukt men så är det! Älskar dig över allt.

2008-12-10 @ 00:03:04
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0