Onsdag 3 December 3 Praktikdagen.

Förlåt att jag inte har uppdaterat dagboken men jag har varken haft tid lust eller ork att sitta vid datan.
Just nu är jag i skolan där jag har praktik redan 3dje dagen :O tiden går fort hehe..
snart är det jul fyfan vad trist det kommer att bli känner jag..
just nu känner jag mig så himla kluven ja har inte firat jul med pappa på hundra år liksom men ja har lovat mamma att fira jul med henne å resten av släkten eftersom hon nu blir hemma över  jul..

Annars känns mitt liv trist jag kommer aldrig att få en familj inte för att ja vill ha det nu men sen.
men nu går inte det längre troligtvis. *SUCKA*

TUR att jag har min älskade Mattias vid min sida JAG ÄLSKAR DIG darling <3
Du är ljuset i mitt liv!

Åh jag saknar dig..

22Mars2008 kommer alltid vara ditt å mitt likväl den 20November2008
<3

Får la se vad som händer i skolan sytt klart alla lucia linnen nu ialfl..

LÄNGTAR tills jag kommer hem..
Jag vill sysselsätta mejj med något typ börja sticka eller virka (Åh näe haha ja är inte 90 år ;) jag är faktiskt bara 19)

Såg en kille som sticka på bussen häromveckan det tycker ja är coolt :D
fler killar till tantyrket så kanske *tant* stämpeln försvinner..

1½ år till det att jag slutat gymansiet haha OMG..
..IM A BIG FUCKING JÄVLA LOOSER..

"R" *Förlåt att jag varit en så dålig Nathalie :(.. Jag ska ge dig mer tid det lovar jag för du är en underbar vän* <3

Visst skriver jag intressanta blogginlägg haha ;)
Men det är bara för att jag är jag.
Tycker du att jag är jobbig så är du inte tvungen att läsa :D
Jag skriver det jag vill.

BTW
Jag  är jultomten ;)

Åh snart fyller syster Anna 10 år fan vad tiden går fort min lilla plutt har blitt stor.
Åh jag har gjort värsta snygga inslagningen höhö ;)
Skiit stolt inte för att jag tror hon kommer vara lika woho som mig eftersom hon kör på det är insidan som räknas haha.
LALALALALA

det regnar och är allmänt grått och trist ute..
fan varför slutar det aldrig?

Igår regna det här i Gävle å när man kom hem till sandviken förvånades man när man möttes utav regn..
Åh så himla mkt slask ingen som tänkt på att vattnet gämt går igenom skorna?
Varför har inte vi tjejer funktionella skor för?
Jo för våra ska bara vara snyga å opraktiska..

UPPFINN PRAKTISKA SNYGGA SKOR
till mig (A)

jaja nu ska ja kila vippen

;)

KYSS

Kommentarer
Postat av: tiias

Jag älskar när du säger att du älskar mig..:D blir så lycklig^^ Te amo ab imo pectore<3

2008-12-03 @ 21:47:30
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0