Första inlägget..

Första inlägget ifrån min nya super mini dator är lite halv skeptisk man kan inte ens ha vanliga msn :S
för jag har linux.
Men det finns något som heter amsn fast de lyckas ja inte installera hehe hmm..
Aldrig använt en sån här mini dator men kär det är jag så jävla enkel att använda så det är sjuukt.
Tack netonnet ;)
Nu ska ja börja spara till en apple dator ååh de är juh så himla snygga..

Just nu sitter jag här med min kexchoklad å päroncider ska snart hoppa in i duschen å sen fixa mig för ikväll..
fast ja ska bara vara i storvik hos mamma hon åker juh snart hem till kanarieöarna..

Btw ja har typ ingens mobil nummer installerade om min mobil..

GOTT NYTT ÅR

puss alla fina människor där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0