Ännu en måndag..

Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera men inte haft någon lust att sitta vid datorn.
I helgen var jag hos mamma i sthlm.

Fredag:
- Började med att gå i skolan som vanligt.
Sedan hoppa jag på 5 tåget här i gävle till uppsala med mina små syskon.
Mamma hämtade upp oss i uppsala hon hade köpt en sån där ful liten gran med lampor på.
Ialfl ja tog granen satte den mellan mina knän å började sticka haha ;)
Im a OLDIE ;) (mattias skämms nog för mig ;)
När vi kom fram skulle ja fortsätta stitcka men garnet hade gått av så jag började om  med ett nytt nystan.
Hahha visste absolut inte vad det skulle bli då..
han inte så himla långt..

Lördag:
- När jag vakna fick jag världsa god frulle som vanligt haha gick inte upp fören vid 12 så kan räkna det som brunch då..
efter det började jag sticka medans de andra bakade julgodis och gjorde ett pepparkakshus och pyzzlade..
efter ett tag så märkte ja att de blivit mörkt så ja lekte hund psykolog (Min hund var nog sjuk i helgen eller djupt deprimerad).
Ingen fick ut henne i regnet men ja kasstade ut massa köttbullsbitar å då gick det minsann ;)
Efter det fick jag reda på att hon inte ätit på hela dagen så ja försökte locka henne på en massa olika sätt i början funkade inte ett skit men sen kom ja på man kan juh mata henne haha..
så jag tog en sked först vela hon inte ha men sen delade ja till mindre delar å då åt hon fast bara det ja matade henne så fick mata henne tills all mat var slut haha..
sen är hon även mörkrädd så ja lärade förja med ut barfota i regnet å lysa med en lampa gud va lång tid de tog innan hon vågade..
Efter det fortsatte ja sticka haha stickade väll typ 1,5 meter :P..
det ska bli en halsduk till mamma kom ja på :)..
ja kom även att tänka på att vem fan sitter hemma en lördagskväll kollar på dansbandskampen och stickar haha..
OMG känner mig som värsta supernörden..

men ja känner ingen på blidö pluss att det mest är sommar folk där så liksom ingen ide att ens försöka lära känna nån..
Men de va en skön dag :)..

Å pluss i kanten fick höra min älskade pojkväns underbara röst :)
ÄLSKAR DIG Mattias Johansson...

Söndag:
- STRESSS gick upp 08:00 för att ja skulle hinna göra mig klar färjan gick nämligen klockan 10 så lära skynda
( jag är seg på morgonen)
ännu mera stress glömde mina jeans kvar där när vi åkte :S :O hur ska detta gå nu då..
vi hann med bilfärjorna ialfl..

så vid 12 tiden var vi framme i sthlm och hund utställningen ja fick en blommma på handen ;) <3
haha..
fula hundar fina hundar korta hundar långa hundar nakna hundar påklädda hundar ja alla möjliga..
ja har bestämmt att ja å mattias ska ha en mateser och en mops (som liknar en bulldog) och en golden retriver ;).

typ vid 2 tiden åkte vi till sthlms eller sveriges största butiks galleria..

konstigt nog hittade jag bara 2 julklappar :O
men kanske för att alla var så jävla stressade..
10000000000 personer kvar....

HATAR JULEN!!

efter det ialfl så åkte vi til donken å käkade mat å sen så åkte vi till T centralen.
FAN vilka köer till billjett automaterna de va å dem gick sönder stup i kvarten också..

aja skönt vare att  komma hem..

Just nu har jag tagigt mig friheten att ta rast ;)

aja bye ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: tiias

Haha ne jag skämms inte för dig..du e min lilla virk tönt..haha men jag älskar dig ändå <3

2008-12-08 @ 12:29:09
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0