Tisdag! Day 1

13:10



- Ligger här i min säng och är sjuk jätte förkyld å jaaa det är skit tråkigt men vad gör man?
Funderar på att åka in till Gävle eller Valbo kanske?
Men jag vet inte om jag orkar!

- Nu i veckan blir det Gröna Lund IGEN ;).
Kan man tröttna på att åka karuseller?
Nej inte om man har barnasinnet kvar!!
Fast nog skulle det vara kul om det kom något som var nytt och spännande.
Som Balder kanske?
Fast Stockholm är väll för litet anntar jag!

-Tänkte på en till sak, fan vad sommaren har gått fort, den liksom bara swisha förbi.
Bara jag som tänkt på att nästa månad är det September och HÖST?
Ganska Deprimerande om man tänker efter, snart faller löven ner visst det är vackert med en massa färger som lyser upp tillvaron en aning.
Men vadå, när dom legat där ett tag så ruttnar dom och blir bruna och fula ser bara smuttsigt ut då!
Minns när jag var liten och vi sammla ihop en massa löv som vi sedan målade med vattenfärg på och sedan stämpla med på ett papper.
Haha vilken fantasi man hade på den tiden.
Nu för tiden är bara hösten deprimerande kanske för att jag fyller 19 år då :O en öken ålder.
Känner mig så gammal nu!

-Just det jah, i veckan blir det även City festen i Gävle, någon som ska dit?
Inte jag ialfl det var liksom bara kul att vara där när man var liten och köpte en massa skit som gick sönder på en gång.

13:25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0