Torsdag Day 3

15:35

- Yees idag är det TORSDAG jiiippyy ^^,..
Min efterlängtade beställning har kommit så får väll hämta å kika lite på den sen.
Idag har jag bara hunnit vaknat och ialfl försökt trycka i mig en hamburgare från Daysis det gick så där åt typ halva :O jag som brukar orka hela.
Vad är det som händer med mig Oo.

- Får väll se vad som händer idag om jag å min saknade vän ska kika på film eller nå annat kul.
Ute är det regnigt å kallt =/.

- I natt fick jag värsta paniken mitt löshår låssnade lite här å var oO fan vad limmet suger det har inte torkat än på 1 vecka :O.
Men satte in lite ny tejp få se om det håller annars lär det bli karlssons klister igen!

- Såg även en film inatt haha den var sjuuk.
Shiit vad overklig den var!
En thriller med overkliga djävular å en jävla ängel.
Ni måste se den för att fatta vad jag surrar om haha!

15:40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0