Onsdag Day 2

14:03

- Ja idag är det onsdag lyckades pina i mig en macka, vet inte vad det är men jag har tappat matlusten totalt.
Fast det gör inget ;) jag överlever ialfl!

- Tror jag inte ska göra nå speciellt idag faktiskt känner mig inte spec manad.
Vakna 12 men gick upp 13 haha, jag är laaat xD.

- Fan varför ska det gämt bara vara skit på Tv?
Har inte Canal + kanalerna längre för att dom suuger!
Samma filmer om och om igen.
Idag på Tv 4 Fakta så är det en massa spännande som jag gillar :D en av annledningarna till att jag gillar onsdagar.

- Onsdagar är juh även så kallad lill Lördag  varför?
Jo för att vi svenskar vill ha en annledning till att supa ännu en dag i veckan!
Alkholism javisst!^

- Idag börjar även den så omtalade City festen!
Folk från hela Sverige kommer till gävle super bråkar åker karuseller och lyssnar på skit music, snattar, köper skit!
Låter kul?
Neej usch!
Det var kul när man var liten inte längre!

14:13
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0