Night 4

- Har nyss ätit sushi fan vad gått det är ;) och inte blir man fet heller ;D man blir bara nöjd å mätt!!
Har även snackat med pappa nyss vi ska åka till sthlm imån om det inte blir skit väder.
Får väll se om de blir sol så åker vi till grönan annars så hälsar vi på hans kusin :)

- Har även varit på City Festen med syster.
Haha, fan vad tråkigt det var bara massa dryga människor, dock träffa ja på två tjejjor som ja jobbat me :) dom är trevliga!
Var där med lillasyster Elvira hon köpte en sån där kepa som alla har hiphop keps me et klistermärke..
Haha själv nöjde jag mig med en mascara från Kicks å godis från en annan affär :D.
Det enda som var bra det var Indianerna som stod å dansa på stan<3 så skön musik!
Fan ja måste nästan köpa en cd skiva med dem guu vad underbar musiken va :).
Hoppas någon ska dit, imån är juh sista dan å då är inte ja hemma!
Amanda Jensen som jag blev kallad för efter modevisningen var där å sjöng i röda kläder.
Gillar inte henne faktiskt men hon var bra idag!

- Mina fötter gör sjukt ont =/ kanske för att jag hade en sten i hälen igår så blivit värsta skavsåret =/

Menmen,, That´s life!

- Nu är jag mätt i magen ^^ hihi vi hööööörs kanske senare om ja har tid lust å ork ;)
Pöss Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0